Uppstånden ifrån de döda.

Bloggen har återuppstått!



I fredags jobbade jag min sista dag på banken och nu har jag... ehrm... gått på semester. Jag föredrar att kalla det så. Med en pessimistisk livssyn kanske man hade valt att kalla det arbetslös, men sån är ju inte jag. Och sen är frågan om jag verkligen är helt arbetslös.

Tanken är att jag ska hinna göra klart kompletteringarna till examensarbetat tills på torsdag och bli godkänd på det så att jag kan läsa 15hp marknadsföring i göteborg med start flrsta veckan i september. Men skulle det inte bli så har jag en annan plan. Eller jag har snarare många planer!

Jag ska på möte på banken imorrn och se hur det ser ut där. Och jag har kommit in på en kurs i projektledning som börjar andra delen av första terminen. Och jag har ju lite poäng som släpar efter som ska göras. Det är faktiskt viktigast av allt. Att faktiskt göra klart så jag får ut en examen. Som sagt lite lösa planer som kanske genomförs. Vi får se helt enkelt!

Jag har också insett att sommaren nästan är slut. Jag har jobbat hela sommaren och inte riktigt insett att alla veckorna bara har försvunnit. Har dock hunnit med en hel del måste jag säga!
  • 6 fikor
  • 6 grillkvällar
  • 3 filmkvällar
  • 9 fester
  • 5 utflykter
  • 10 luncher
  • 9 ute-häng-kvällar
  • 2 afterwork
  • 2 finmiddagar på restaurang
  • 13 bjudningar (hos mig eller andra)
  • 5 födelsedagskalas/fest
  • 3 stranddagar
Var lite svårt att kategorisera. Vad gör man med en grillkväll som blev en fest? Ja, ni förstår själva. Dagens I-landsproblem. 6 dagar sen jag flyttade hem har jag inte gjort någonting efter jobbet, eller så har det varit en slö-söndag. Har i alla fall hållt mig sysselsatt!

Idag var tänkt att ägnas åt superplugg. Men det blir inte så. Idag är i stället en uppvärming och återintroduktion till uppsatsskrivandet, så åker jag till Malmö på onsdag och kör hårt tills på torsdag.

Är nog dags att göra lite plugg nu i alla fall, innan jag ska iväg till pappsen på middag ikväll.

Ha en fin dag i det fula gråa vädret!
//Therese



Kommentarer
Postat av: malin

Välkommen tillbaka!

2009-08-17 @ 17:18:14
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0