1:a december!

Det är första december och jag har inte tittat på nån julkalender! Eller öppnat chokladkalender. Det är min första december någonsin som jag inte har en chokladkalender, men jag antar att jag ska överleva. Jag och erik skippar svt's julkalender och ska istället titta på sunes jul och nisserne på låven. Fast inte idag, vi får titta ikapp en annan dag :)

Annars idag har jag fått färgat mitt hår. Jag blev nöjd och håret blev ljusare. Fortfarande mörkt, men ljusare. Små steg framåt! Efter som jag ska göra mitt hår ljusare så körde jag en avfärgning först. Det ser för jävligt ut när den är klar! Vitt i hårbotten och orange i resten. Sexigt som fan!



Med en färg i efter det så blev det bra till slut!



Ok, jag ser sliten ut, men jag har mosat i soffan i två timmar - då blir man så. Men hårfärgen är jag fortfarande nöjd med!

Efter håret lunchade jag med min far och det följdes av en fika hos mig med Mali. Det var en bra social dag! Inte en sitta-hemma-och-ruttna-självdag. Hurra!

Nog med babbel, jag går och lägger mig.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Th, du har aldrig varit snyggare! Soffmosar-looken klär dig.

2009-12-01 @ 22:52:59
URL: http://elinbutler.blogspot.com
Postat av: CLARA

jättefint blev håret juh! va kul! laddar för 12:e, då ses vi! puss

2009-12-02 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0