1:a jul avklarad.

Min mammsi ska bort över jul, så igår hade vi första julafton. Jag jobbade till sex i skällinge, så var hemma strax efter halv sju när julen egentligen skulle börjat. Men det ligger ju lite snö på marken, så mammas tåg från gbg var försenat.

Mamma och Sara kom när tåget hade anlänt och vi körde julbord light  med skinksmörgås, sill och gröt. Och julmust och julöl. Alldeles lagom :)
(Fast trots detta åt jag mig proppmätt och alla andra med. Vi orkade inte äta våra egenbakade lussebullar!)

Jag fick en fin paket av mamma (nedan). God Jul nr 1!


Kommentarer
Postat av: Emma

WOW! Vilken klapp, nu blev jag riktigt avis=)



Jag har tappat rösten igen...

2009-12-22 @ 14:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0