Blåst!

Erik tvingade (jag menar verkligen tvingade) upp mig ut sängen när han skulle iväg till bussen och jag skulle sätta mig och göra en IT-labb som jaghar släpandes. Jag loggar in på sidan och upptäcker att kurssidan är borta! Och med den alla labbarna. Skit! När man väl släpat sig upp och nästan hittat motivationen så sket det sig ändå. Typiskt.

Helst av allt hade jag velat stänga ögonen en stund till, gärna i soffan under en filt, men jag tror det blir frukost och hårfärgning istället. Eller avfärgning följt av färgning närmare bestämt.

Man blir helt förslappad av att inte ha fasta tider. När jag ska jobba har jag inga problem med att komma upp ur sängen, men dagar som den här - då är det tugnt.

God första december i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0