God morgon!

Idag är det 10:e december, nobeldagen och Nattis födelsedag. Grattis!
Jag är uppe med tuppen och håller på och tvättar. Idag har jag inte försovit mig, utan istället redan varit vaken i en och en halv timme! Frukost avklarad, första tvättarna inslängda och min inkorg på mailen rensad - härligt! Tänkte sätta igång med en inlämningsuppgift i projektledningen nu och hoppas att den blir klar om nån timme. Fick tillbaka min första inlämningsuppgift igår och fick VG! Vet inte riktigt vad läraren tänkte då, men det är bara att tacka och ta emot.

Jag klippte mig igår och tänkte visat en bild, men jag hade en bad-face-day så det blev inget. Håret ser ändå inte så annorlunda, men det känns annorlunda. Inget trassel, bara mjukt! Nä, dags att sätta igång. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: malin

Ursäkta men det var faktiskt min namnsdag, är inte det värt att nämna ;)

2009-12-12 @ 12:16:21
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0