Jag betar av.

Igår gjorde jag en labb och lämnade in! Four to go... Idag när jag tänkte hänga på motivationståget så upptäcker jag (faktiskt, till min besvikelse) att jag inte kommer åt labbinstruktionerna. Åh. Alltid är det nåt! Jag misstänker att jag

Jag kollade i alla fall upp hur mina göteborgskurser har gått, och jag klarade båda. Det betyder att jag klarade tentan som jag lyckades plugga totalt i en halv dag till. Det är nästan så att jag skäms över att jag klarade den, men jag får helt enkelt tacka min kreativa och logiska sida som antagligen presterade något vettigt! Skönt att ha det avklarat i alla fall, hade inte varit så sugen att sätta mig och plöja igenom telefonkatalogen till kursbok igen...!

Jag ska göra en liten uppgift i projektledningen nu, sen blir det lunch med Jenny S. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Vad duktig du är min fina vän! Klappa nu dig själv på axeln för att du klarade båda kurserna, och ta nya tag för att avklara labbarna! Massa kramar!

2009-12-03 @ 11:43:46
Postat av: Karin

Skönt att du klarade tentorna! Nu ska du se att tomten kommer med många fina paket.

2009-12-03 @ 12:01:02
Postat av: Hanna

Inte hört nåt om C-uppsatsen än?!

2009-12-03 @ 17:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0