Mysig dag

Idag var riktigt trevlig! Efter lite plugg och tvätt kom Emma hit och vi åkte hem till Gisela och Minoo. Jag fick en påse kläder av Gisela som jag tacksamt mottog! Tack snälla du :) När vi hade hängt där en stund åkte vi in till stan för att träffa Jenny och Noelia. Vi lunchade på ströget och gick en sväng på stan. När slutet på tvättiden närmade sig åkte jag hem och gjorde färdigt en inlämningsuppgift till projektledningen.

Sen när Erik kom hem så åkte vi och handlade. Massvis med saker blev det! Nu är vi redo för inflyttningefesten på lördag! Full fart framåt :)

Blev ett ganska ointressant inlägg, men summan av kardemumman är att jag har haft en bra dag. Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0