Myspys!

Var och lunchade med pappa och Sara idag och gick sen en sväng på stan med far min. Fick en snilleblixt och ringde Helena, och hon var ledig och hemma! Vi hängde en stund och det var mysigt. Och alldeles för länge sen! Blir lätt att veckorna bara försvinner när alla lever i sina egna små bubblor.

Gick hem från Helena vid tre med ambitionen att göra en IT-labb. Sen försökte jag och det gick inte! Labbinstruktionerna är puts väck och jag har mailat läraren för tusende gången. Jag tror att han eventuellt kommer att polisanmäla mig snart för att jag är en stalker. Nåväl, så länge jag inte får instruktionerna så kommer mailbombningen att fortsätta!

Nu ska jag spela bilspel med Erik. Fasten your seatbelts, please.
Jobb i skällinge hela dagen imorgon och sen är det julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0