Plötsligt händer det!

Igår när vi tog sikte mot sängen och nattsömn så fick vi istället ett infall att olja bordet - och sagt och gjort, ett nyoljat bord blev resultatet. I köket har vi ett skåp där allt hamnar. Och jag menar verkligen allt. Ikväll tog vi itu med skåpet, och det blev superbt! Kan inte garantera att resultatet håller i sig, men man kan ju hoppas :)

Övriga dagen har förflutit i lugnt och stilla tempo. Projektledning på förmiddagen och diverse smågrejs på eftermiddagen. Och en joggingtur som var brutalt tråkig... Ofta går det bra och är rätt kul, men idag var det inte kul. Men jag överlevde och efteråt var jag nöjd.

Jag ska nog hoppa i säng nu, börjar bli trött. Imorrn ska jag klippa mig! Ska klippa av skatboet till frisyr.
God natt!

Kommentarer
Postat av: evelina

Hurtig du är, är det i slingan du tar dö på dej själv??

2009-12-09 @ 20:07:00
URL: http://evelina-asp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0