Sveriges flitigast uppdaterade blogg!

Inte min.

Julen har varit toppen. Som vanligt har den flytit på i sakta tempo med mycket mat och umgänge. Julaftonslunch hos pappa, kvällen hemma hos Eriks syster, juldagsfrukost hos Eriks farbror följt av inflyttningsfest hos Pernilla & Markus som avslutades på sociten och kalkonmiddag hos bonusmormor & bonusmorfar på annandagen. De andra dagarna har jag jobbat på banken.

Jag har kommit in på några kurser till våren, så jag kommer att vara en tillsvidarestudent då med i väntan på mitt jobb (det kommer snart, man måste bara ha tålamod).

Jag hade egentligen inte så mycket att säga. Jo, jag längtar tills Åre! Snowboarden behöver rastas och jag behöver lite frisk fjäll-luft. Härligt! Om tre veckor sticker vi. Skönt.



Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0