2009.

Nytt år, nya tag!
Nyåret firades med pompa och ståt på sociten, och det blev en hellyckad kväll! Tråkigt för familjen hultin/prytz som fick gå hem i förtid på grund av sjukdom. Men en nyårsafton är ju egentligen bara en dag som alla andra. Kul var det i alla fall, men igår var värre. Jag såg inte piggast ut kan jag meddela.

I vilket fall så har jag bestämt mig för några saker inför det nya året. Huvudsakligen en sak: STRUKTUR. Jag måste sluta lata mig (fast jag hatar skolan just nu) och schemalägga mig själv så jag får gjort vad jag ska. Och den där träningen måste nog ta vid med, annars kommer jag att bli som i family guy när han tappar skelettet.

Jag har skjutit upp skolarbetet en timma redan, så det är dags att sätta igång. Strategifördjupning, here we go!

Mitt vanliga mobilnummer är förresten tillbaka, så nu är allt som det ska igen. Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: clara

vi kan va strukturerade ihop för våra löften är typ samma! puss

2009-01-02 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0