Hemma igen.

Det har varit en skön vecka, mest bestående av mat, bastu, öl och soffmys. Och åkning såklart! Det var dock blåsigt en del dagar, så det är få heldagar som vi har åkt. Men vad gör väl det, åkningen som gjordes var vi nöjda med även om underlaget gav efter bortemot eftermiddagarna. Hur som helst så är jag nöjd!

I år skadades ingen i backen utan mest av klant. Inga allvarligare skador, utan mest blåmärken och rivsår som är självförvållade.

Jag sitter och väntar på att åka iväg till skolan nu. Började en ny kurs förra veckan, så jag ska uppdatera mig på vad som händer och sådär. Hade jag fått välja så hade jag tagit en vecka till ledigt, men det funkar nog inte. Nä, lika bra att göra skolsakerna ordentligt så slipper de att hänga efter!

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0