Min dumma gårdag.

Om jag får välja att inte ha igår igen så kan jag gärna välja det. Känns som det var uppförsbacke hela dagen! Trots försök att bli av med hästen, så valde den trots allt att stanna. Ska lägga över viktiga saker på en extern hårddisk i helgen, och blåsa skiten så hästen flyttar. Det är inte ok att snylta! Skulle tömt datorn i vilket fall, så det är inte katastof, men jag gillar bättre att göra det när jag känner för det, inte när jag måste.


Eftersom att ha satt mig vid Eriks dator satt jag och kollade runt lite på grejer till uppsatsen. Var skitsvårt att hitta nåt vettigt, eller var det bara att min dåliga dag smittade av sig.


På eftermiddagen gick jag ner till källaren och skulle sätta ner resväskorna efter resan, och vad hittar jag då? Jo, någon har tydligen fattat intresse för vårt källarförråd och fått för sig att det är OK att leta igenom andras saker. Alla sakerna ligger nu huller om buller och det ser ut som en sophög. Tror inte att de gick särskilt lyckliga därifrån, verkar som att de bara tog med sig skrivaren. Ska städa upp där ikväll tillsammans med Erik och se om nåt mer saknas. Skrivaren gjorde verkligen inget att de tog, den va skitdålig ändå. Det jag inte gillar är att det är MINA saker som de har varit i, inte deras! Ska det vara så svårt att förstå ditt och mitt?

Resten av dagen var ok, fast fortfarande inte nedförsbacke. Steken i ugnen tog en hel evighet längre än planerat, vilket resulterade i att muffinsarna inte kom i ugnen förrän folket kom hit. Och muffinsarna blev konstiga. Fast ganska goda ändå.

Skönt att det är en ny dag idag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, gör du fortfarande muffins?? Lika goda som förr då, antar jag!? :o)

2009-01-28 @ 10:32:16
Postat av: Malin

Nä fy, sicken skitdag. Det är verkligen tur att inte den kommer tillbaka något mer!



PS. det är inte ett litet tött hus emd bastu, det var inte så tätt vid regn tyvärr. DÅligt!

2009-01-28 @ 10:57:36
URL: http://malinsupdate.blgog.se
Postat av: CLARA

muffinsarna va visst goda, bara lite annorlunda! har du inte tänkt på att det kan vart jag som gjorde dålig smet, det kan det ju ha vart! puss

2009-01-28 @ 15:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0