Söndagkväll.

Efter sex tvättar tvätt, städning och plugg kom emma och anders på spontanbesök till oss. Det var kul! Jag gillar när folk kommer och hälsar på (hint, hint). Vi har inte direkt gjort någonting, men trevligt var dem. Nu har de åkt hem i alla fall, och jag sitter här framför datorn och kollar på strategiarbetet som ska in imorrn. Suck. Väntar på att Peter ska ringa så vi kan få ihop en sammanfattning, sen är det nog klart. Ska bli skönt att bli av med det, sen är det bara IT-fördjupningen som ska göras imorrn, läsa igenom strategifördjupning som jag ska opponera mot på tisdag, förbereda redovisning av vårt strategiarbete tills tisdag och göra hemtentan som kommer ut på tisdag. Sen ska jag ha semster, och det ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0