En helt vanlig vardag.

Jag skriver inte så mycket nu för tiden. Det är för att mina dagar ser precis likadana ut!
  • Jag går till skolan, sitter med C-eller B-uppsats hela dagen. Kommer hem vid fyrasnåret och funderar på om jag ska träna eller inte. Idag tränade jag inte, men i stället tog jag en kvällspromenad som jag nyss kom hem ifrån.
  • Funderar på vad som går att fixa till kvällsmat. Jag kan upplysa om att det blir svårare och svårare, mina ingredienser börjar verkligen sina! Igår åt jag makaroner, köttbullar, ärtor och thousand island-dressing. Det var sådär.
  • På min lediga tid packar jag lite och fixar lite. Idag har jag till exempel sagt upp bredband och flyttat hemförsäkringen.
Ibland träffar jag någon av mina vänner, men oftast stupar jag i soffan. Som nu. Och kanske kan jag få packat lite framför tv'n. Jag återkommer när jag har nåt mer spännande att rapportera!


Och, GRATTIS i efterskott finaste Fia! Jag skäms att jag är en dag sen, men jag gottgör med en bild från 2001, åtta(!!!) år sen. Jesus, tiden går snabbt.


Jag, Fia och Marielle

Kommentarer
Postat av: Claren

vad söta ni är! känns som det va igår men tydligen har det gått åtta år! helt galet! vi ses i sommar...

2009-05-28 @ 10:11:36
Postat av: Fia

Tack! Va du är gullig! Ring så fort du flyttar hem, puss

2009-05-31 @ 21:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0