Fullt upp.

Igår spenderades hela förmiddagen åt tentaplugg och klockan ett small det. Tentan var lite klurig och är inte riktigt säker på vad han var ute efter, men jag håller tummarna för att jag klarade det bra nog. Direkt efter tentan skyndade jag och Peter till tåget för att åka en snabbis till Varberg. Väl framme klämde vi en pizza med Erik och sen åkte vi hem till papput och intervjuade Vanja till C-uppsatsen. Intervju nr 2 avklarad - check!

Sen åkte vi till vår lägenhet och visade pappa o vanja hur vi ska bo. Eftersom där inte finns några möbler så är det inget vidare ställe att hänga på (än), så efter att ha skickat hem far o bonus tog jag, Erik och Peter en sväng till Harrys och avslutade kvällen med en öl på uteserveringen.

Imorse tog jag och Peter första tåget tillbaka till Malmö eftersom jag skulle på affärsseminarium för Mamut klockan nio. 08.54 rullade tåget in, så jag ilade iväg och kom dit i lagom tid. Var riktigt roligt att vara på ett frivilligt seminaruim faktiskt!

Hann bara komma hem och innanför dörren innan Peter ringde och berättade att vi kunde komma och göra intervju nr 3 på eftermiddagen. Lite mat, nya kläder och noll vila senare var vi på plats och fick gjort vår sista och 3:e intervju. Avlsutade det hela med en fika på stan och nu är jag hemma igen. Skönt att ha fått ihop empirin till uppsatsen. Nu ska det bara skrivas ihop till nåt vettigt, men det tar vi itu med nästa vecka.

Imorrn är det plugg hela dagen igen, följt av möte med handledare till B-uppsatsen. Sen verkar det minsann som om jag åker direkt från skolan till tågstationen och pyser iväg till Varberg igen. Erik kan gott behöva lite målarhjälp :) Och jag behöver en skolfri helg tror jag!

Ska packa en väska inför imorrn, sen blir det ett spinningpass på det. Lika bra att sätta igång. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Lynn

2009-05-14 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0