Konstaterande.

1. Man ska inte köpa godis när man är hungrig. Jag var precis på mobilia och köpte lite godis som jag tänkte sitta och snaska på ikväll i min ensamhet. På väg hem från affären fick jag stanna flera gånger för att febrilt rota i påsen efter något som kunde stilla min hunger. Det fungerade inte, jag är fortfarande hungrig. Dags för kvällsmat?

2. På mobilia såg jag världens största bröst. Och jag skojar inte. Hon skulle amma sitt barn, och jag är fortfarande inte säker på att det var ett bröst jag såg. Det var mer i storlek av ett juver faktist. Eller om du tänker dig mina bröst gånger 1000. Nej, till och med 10 000. Så stort var det!

3. Jag borde plugga ikväll också, men jag orkar faktiskt inte. Imorrn förmiddag hinner jag sammanfatta inför tentan. Jag tror minsann att jag ska knäcka en öl, snaska på mitt godis och läsa i min bok. Bättre än att plugga! Fast mest av allt vill jag titta/sova på film med Erik.

4. Det är roligare när jag och Erik bor ihop än när vi bor i två städer.

5. Min mage har börjar låta konstigt. Antar att den tackar för godiset som jag hetsåt på vägen hem, men den kräver nog lite mat nu. Kvällsmat - coming up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0