Långhelg.

Ja, så nu var långhelgen över. Eller inte för att det har varit långhelg i en C-uppsatsspurtande students liv. Men jag har minsann unnat mig både lördag och söndag ledigt!

Erik kom till mig redan i fredags och stannade tills idag, så vi har satt sprätt på lite pengar. En sängram, nattduksbord och badrumsskåp inhandlades på IKEA och soffa, matbord och köksbord med stolar beställdes på Nilssons i Svedala. När spenderbyxorna redan var på så köpte Erik ett rejält lass med nya kläder och jag unnande mig till och med några stackars plagg. Är man uppe i femsiffriga summor så märks knappt lite klädinköp på det liksom.

För att ytterligare belasta kontot så var vi ett stort gäng blandade folk som åkte till Köpenhamn igår kväll och firade Sara och Claras födelsedagar i förskott. Vi åt på Hard Rock och hamnade sedan på en dansk hemmafest med biljardbord och macho-slå-spik-i-träkubb-lek. Intressant och väldigt roligt! Blev en toppenkväll faktiskt. Valde dock att avstå utgången vid tre, utan avslutade på McDonalds istället! Eftersom gårdagen blev ganska sen och jag saknar lite sömn så blir det nog läggdags snart. Slutseminarie i IT'n imorrn (shit, min sista föreläsning! Har inte ens tänkt på det!) klockan åtta, så lika bra att vara utsövd tills dess.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sunhday

Hahaha "macho-slå-spik-iträkubb-lek"... Tack för att du kom och gjorde kvällen till en "toppenkväll"!!



House ikväll, hela jag suktar efter choklad!!!

2009-05-26 @ 13:05:53
URL: http://sunhday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0