Min lördag.

Efter att jag gav upp plugget så träffade jag och Clara och vi åkte till IKEA. Vi åt korv, fikade och drev runt och vips så var klockan fem. Vi åkte hem till Clara och hämtade lite bilder från Berlin och Grekland och sen gick vi vidare till mig. Kollade igenom bilderna och konstaterade att Grekland var väldigt kul!

Vid halv tio skulle Clara iväg till sin praktik, så jag blev all alone med min dator och min tv. Gick och lade mig vid ett och tänkte att jag skulle orka upp tidigt idag och plugga.

Det gick sådär. Jag vaknade för tjugo minuter sen och orkade knappt masa mig upp. Så kan det gå. I vilket fall så ska jag sätta igång med lite plugg nu. Ära söndagen - vilodagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0