Tillbaka i Malmö.

Jo. Valborg var världens finaste, varmaste och blå-himmligaste dag och alldeles perfekt för en dag i parken. Kickstartade dagen med en joggingtur, följt av en tidig bussresa till Lund. Strax efter tio nådde vi i alla fall parken och det var trevligt folk på många ställen. Körde lite läger-hoppning, och slutade till sist några timmar i Helenas läger. Hade verkligen en rolig dag!

Vid halv sex nån gång drog jag och Clara oss hemåt och landade hemma hos mig med mineralvattnet i högsta hugg. Mat och nedvarvning var tanken, men den byttes ut mot tokdans hos Johan och Anton. Så kan det gå! Vid elva fick i alla fall kvällen ta slut för min del, eftersom tidig uppgång hägrade. Avslutades med en påhälsning av mannen i KalleAnka-kostym :) Haha!

Första maj åkte jag, Clara och Nicholas till varberg. Kom iväg i tid, så vi var framme i Varberg redan vid lunch. Skönt! Erik slutade jobbet samtidigt som vi var hemma, så han och jag åkte till Veddige och packade i ordning hans saker och fick med in till den nya lägenheten. (Packningförmåga: Mitzen vs Ragu. 0-1). Skrev kontrakt och fick nycklar och sen hade vi helt plötsligt en lägenhet! Hurra!

Resten av helgen har bestått av att fixa saker. Kolla färgprover, en GeKås-visit, Rusta/Harald Nyborg/Cheapy-runda och ett febrilt letande efter en spegel till badrummet. Hur svårt kan det vara liksom?

Igår var dock lite paus från lägenheten när vi grillade hemma hos Emma&Anders/Fast&Moa. Blev ett trevligt gäng måste jag säga :) Tyvärr skulle Erik jobba idag, så vi drog oss hemåt tidigt. Lika bra det kanske, jag fick väl mitt roliga i torsdags i vilket fall.

Kom hem till Malmö för en stund sen efter trevligt sällskap på tåget (Clara, Sara & Nicholas). Trodde jag skulle åka i min ensamhet och lyssna på musik, men icke! :)

Jag är dödstrött, så jag ska nog sova nu. Tack och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0