Att vara ensam...

Jag är verkligen ingen ensamvarg. Många uppskattar lite kvalitetstid med sig själv, men jag tycker att det blir rätt trist! Inte för att jag tycker att mitt eget sällskap är tråkigt, men det är bara att andras är roligare :)

I fredags var jag på studiebesök på Simplicity efter jobbet som avslutades med middag och after work. Det är kul att träffa sina jobbarkompisar utanför jobbet - same but different liksom. Dock rundade jag av vid halv nio och gick hem till Erik istället.

På lördagen var vi nere på stan en sväng och på kvällen begav vi oss till Borås! Länge har det varit på tapeten att vi skulle åka och hälsa på Nattis och Kalle, och i lördags blev det äntligen gjort. Jag hade dock lite huvudvärk och migränkänning, så jag fick tugga lite tabletter och ta det lugnt med vinet. Det var hur kul som helst i alla fall, och helt plötsligt var klockan över fyra! Vi sov som kungligheter på den stora madrassen och åkte hem på söndag eftermiddag efter fin-frulle och promenad.

Direkt efter hemkomst till Varberg gick vi till pappa och vanja. Tanken var från början bastu i deras nya källare, men vårsolen lockade mer så det blev altanen istället - följt av en smaskig middag!

Igår var det måndag igen och Erik åkte iväg på kurs. Tråkigt, tråkigt, tråkigt. Som tur var kom Hanna och umgicks med mig! Vi kollade på Hollywood fruarna, och jag väntar med spänning på nästa veckas program för att se hur Maria Montezamis tal kommer att gå! "-Vad gör man när man är nervös? Jag slänger med väskan!". Hon är ju helt fantastisk på sitt alldeles egna sätt. För att inte tala om det här klippet!





Även ikväll har jag lyckats leja sällskap. Tjejmiddag hemma hos Helena! Det var som alltid väldigt angenämt :) Imorgon är det onsdag och halva veckan har gått. Galet. Kvällen kommer spenderas hos Jenny, och det ser jag fram emot! Som sagt, att vara ensam är inte riktigt min grej. Nu blir det tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0