En vecka är så kort.

De senaste dagarna har gått hur fort som helst! Snart är vi i mitten av april istället för början, och sen är det sommar följt av jul. Det känns som det redan är 2011! Eller nej, kanske inte riktigt. Jag tog i.

I vilket fall så har veckan förflutit utan galna upptåg. I tisdags var jag hemma hos Malin på middag tillsammans med resten av gänget (-en sjukling). Alltid lika mysigt med lite vardagsumgänge. Är så dålig på det annars, men ibland finns det bara inte tid till allt!

Sen har det faktiskt inte hänt nåt. Jag har handlat, lagat mat, jobbat, joggat, promenderat och sovit. Så. Dags för jobb.

Hoppas ni får en fin dag - solen är framme och det verkar bli vårigt!

Kommentarer
Postat av: Sara Birgerson

Jag håller garanterat med!! Tiden swischar förbi. Undra hur man stavar till swisch. Nu blev jag sugen på maräng....

2010-04-11 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0