Högsta poäng till mig!

Idag har jag varit duktig! Jobbade 8.30 tills 18.15 och fast jag var trött när jag kom hem så bytte jag om till arbetarkläder och satte igång med mitt lilla projekt - balkonghyllan. Ända sen vi flyttade in har vi tyckt den har varit skitful i färgen, och i söndags kom jag på att jag skulle göra om den. Huvudsakligen sätta skjutdörrar på den, men när man är igång kan man ju lika gärna måla om den också. Så efter slipning och målning så var jag äntligen färdig för en halvtimma sen. Jag har fått lite mat i magen, så nu ska jag sitta i soffan och kolla på lyxfällan. Sen ska jag sova - i tid för en gångs skull!


Den nyamålade svarta hyllan! Jag vet, dålig bild. Jag orkade helt enkelt inte riktigt, så jag satt i soffan och sträckte upp kameran och tog ett kort genom fönstret. Imorgon blir det kortdag på jobbet och sen ska här köras en andra strykning på hyllan och köpas material till dörrarna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat fräsy _:)

2010-04-30 @ 15:35:03
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0