Periodare.

Den här bloggen går i vågor. Det kanske märks? Ibland har jag tusen saker som jag tänker att jag ska skriva, men sen när jag väl sätter mig så har jag ingen lust längre. Men så får det vara. Det är ju faktiskt jag som bestämmer :)

Helgen flöt snabbt förbi med en lugn hemmafredag med mamma på middag, följt av Anders födelsedag på lördagen. Kul att träffa lite nytt folk! Fast när det var dags för utgång så gav jag och Erik upp. Vi var nog inte i stan förrän halv ett, och jag kände inte för oscars. Alternativet var cheer's & beers men där var kön alldeles för lång, så det blev läggdags istället. Lika bra det kanske, för på söndagen var jag mörbultad! Minst sagt. Kändes inte så farligt på lördagkvällen, men problemet när man sitter och dricker ända tills läggdags är ju faktiskt att alkoholen inte hinner få sin effekt. Jag måste helt enkelt varit full i sömnen, för på söndagmorgonen var jag matt.

Vi begav oss i alla fall ut mot veddige till svärmor och svärfar där det bjussades på söndagmiddag. Den gjorde mig frisk och kry! Jag och Lisbeth fick oss en stund ute i solen också, men till slut blev det för varmt på benen. Solen brände så starkt genom jeansen att det nästan gjorde ont! Men skönt var det.

Idag har jag jobbat som vanligt. Jag hade två krångliga ärenden på förmiddagen, så när jag gick på lunch var jag helt utmattad i hjärnkontoret! Kul ändå, man lär sig för varje sak. Efter jobbet så körde jag en snabb städrunda och gick igenom en bunt med papper som väntade på att komma in i pärmen. Sen fick jag fin-besök av hanna, och vi sket i vår tänkta promenad och satt i soffan istället. Det går bra det också :) Motion kan man få en annan dag.

Imorgon är jag ledig, eftersom vi ska på begravning. Fastän det är för en tråkig händelse så ska det ändå bli skönt med en ledig dag. Jag håller tummarna för fint väder.

Nu får det vara slut på babblet. Hade gärna förgyllt inlägget med kort, men jag har glömt min kamera hos Emma & Anders. Så kan det gå! Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Malin

Verkligen periodare, nu får du skärpa dig! ;)

2010-04-20 @ 15:35:17
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0