Trött.

Idag blev en lång dag på jobbet. Jag började halv nio och jobbade tills kvart över fem i kassan, för att sedan hjälpa till i telefeonbanken tills kvart över åtta. Var hemma vid halv nio och fixade min mat tills imorgon och sen krashade jag i soffan. Tänkte pluggat ikväll, men musten gick ur mig när jag kom hem! Nästan tolv timmars jobb får helt enkelt räcka för idag.

Eftersom det går ett tag mellan inläggen så har jag hunnit med en del. Begravningen var fin. Sorgsen men vacker. På lördagen passade jag och erik på att göra ingenting. Det var helt fantastiskt! Vi fixade lite ärenden på dagen, premiärgrillade till lunch och lyxade till det med plankstek på kvällen. Jag gillar att hitta på saker på helgerna, men ibland är det väldigt skönt att bara vara hemma en lördag!

På söndag eftermiddag åkte jag hem till Malin för en Mary Kay-session. Det var roligt och mysigt och vips så var jag 650kr fattigare. Hmm. Men jag är inte missnöjd, jag tror att jag kommer att bli vackrare än någonsin! ;) När jag kom hem var jag alldeles ensam. Erik åkte iväg på kurs innan jag åkte till Malin och han är fortfarande på kurs. Det är tråkigt! Jag vill hellre atthan ska vara hemma hos mig.

Äsch, det här blev bara babbligt. Jag ska återgå till mitt soffmys och tv-tittande. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0