Borta bra men hemma bäst.

Åre var bra! Fin snö, bra åk och för det mesta lagom temperatur. I lördags var det allt annat än skönt, -25 grader och det blåste i 10 sekundmeter. Det var alldeles för kallt, och då ville jag mest bara hem! Igår kom vi hem igen efter lite tågförseningar och väl hemma kom mamma och lagade lunch till mig och min käresta. Skönt att slippa det och trevligt att hänga lite med mammsen. Sen tog jag itu med min inlämningsuppgift i projektledningen som hade deadline på kvällen. Satt några timmar och fick nog ihop ett ok dokument.

Ikväll är jag ensam, Erik är iväg och äter ute med jobbarkompisar. Vill att han ska komma hem och krypa upp med mig i soffan. Tur att jag har soffkuddarna att gosa upp mig med. Jag ska slänga mig i soffan och mysa.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Eliasson

välkommna hem.Skönt att ni är välbehållna.

2010-02-02 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0