Första dagen på nya gamla jobbet!

Idag har jag börjat jobba på banken. Eller jobbat där har jag ju gjort ett tag, men nu ska jag jobba där varje dag fram tills årsskiftet, och inte bara extra. Skönt att kunna fokusera sig på det ett tag! Fick reda på det för bara några dagar sen, så snabb start är det minsta man kan säga! I vilket fall så har jag lämnat kassan för att utforska expeditionen. Första dagen förflöt utan större missöden, skönt! :)

Samma dag som jag fick jobb fick jag också godkänt på C-uppsatsen. En extremt lång och utdragen historia har äntligen fått sitt slut! Det var en bra dag helt enkelt.

Ikväll gick jag och Erik en långpromenad. Det är så skönt att det är ljust på kvällen! Det är nästan så att jag funderar på att vrida fram klockan en timma till för att få ljusare ännu längre! Nåväl.

Hoppas ni får en fin vecka.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Stort grattis min vän! :)

2010-03-29 @ 21:33:55
Postat av: Hanna

Grattis till både jobb och C-uppsats! Jättekul att höra! Kramar!

2010-03-30 @ 10:36:52
Postat av: Lisbeth Eliasson

Grattis till både jobb och uppsats.Är så glad för din skull

2010-03-30 @ 14:41:11
Postat av: Malin

ÅÅ THERSE, jag är SÅ glad för din skull. Det var du värd flera gånger om!!!!

2010-03-30 @ 17:39:50
URL: http://malinsupdate.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ville bara önska dig en trevlig kväll!

2010-03-30 @ 17:55:52
URL: http://thewholeweek.blogg.se/
Postat av: sara W

fin blogg

2010-03-30 @ 18:16:00
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0