Fredag!

Eriks glasögonjakt pågår fortfarande, och tyvärr har nr 2 försvunnit på grund av colabotten-varning. Erik ser helt enkelt så dåligt så att glasen hade blivit mycket tjocka om vi hade valt nr 2. Nr 1 gillade han aldrig (jag gjorde, men inte mina favoriter) så de är också bortsorterade. Dock är nr 3 fortfarande kvar i matchen, och vi har också lagt in en nr 4 - min nya favorit. Jag ska lägga upp bilder och be om er hjälp igen, dock tror jag att glajjorna kanske ser rätt lika ut på bilderna. Nåväl, här kommer de:

Nr 3                             Nr 4


Förövrigt firar vi fredag! I väntan på köttbiten i ugnen gottar vi oss till max!


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Boråsgatan

NUMMER FYYYYYRA! Hej då

2010-03-26 @ 18:39:47
Postat av: desiree !

hej!

mycket härlig blogg.

Hoppas att du kikar in på min, kanske slänger en kommentar...? Om du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin :D Ha en fortsatt bra dag.

2010-03-26 @ 19:21:31
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, mitt tips gick vidare! Men nu får jag ge mig och säga att fyran faktiskt är snäppet bättre.

Ha en fin kväll, båda två!

2010-03-26 @ 20:20:31
Postat av: Anna Olofsson

Nr: 4 är bäst.

2010-03-27 @ 07:10:58
Postat av: malin

Jag ser inte jätteskillnad, men bara för att du gillar fyra så röstar jag på nummer fyra :)

2010-03-27 @ 09:22:46
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0