Krystat!

Jag ska skriva ett tal till en uppgift i projektledningen. Jag tycker att det är en rolig uppgift! Men... tyvärr så finns ingen motivation riktigt! Jag sitter och klurar på vad jag ska skriva om, och det poppar liksom inte upp något. Jag tror att jag ska lägga uppgiften åt sidan i några timmar och se om det går bättre då, för den senaste timman är det enda jag har skrivit informationen i sidhuvudet. Krävs nog liiiite mer för att klara uppgiften! Haha!

Nej, istället ska jag ta tag i mitt evigt liggande IT-projekt som ligger kvar från min Malmö-tid. Idag är dagen då alla brutala CSS-fel ska åtgärdas. Eller i alla fall påbörjas. Nåväl, jag känner mig i alla fall laddad inför uppgiften!


Man skulle haft lite programmerargodis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0