Sommartid.

I natt blev det sommartid och det betyder att uppgång hela nästa vecka kommer att kännas väldigt jobbig! Jag kommer ihåg när vi var på mallorca och lyckades med bedriften att ställa fram klockan en hel vecka för tidigt. Haha! Inte så väldigt lyckat eftersom vi var uppe alldeles för tidigt och försökte köpa frukost när allt var stängt.

Veckans fredagsmys inleddes hemma - starring mig, Erik och en alldeles för tråkig köttbit, för att sedan fortsätta hemma hos Evelina och Johan där det bjöds på chokladfondant! Var en fin avslutning på kvällen, som slutade vid tolvsnåret tror jag. Spontana träffar är ofta väldigt bra.

I lördags var Erik iväg i veddige några timmar och jag satt och grejade lite med en skolgrej hemma i soffan. Mamma kom förbi på lite eftermiddagsfika och sen kom Emma och Anders hit för lite kvällsumgänge. Emma slocknade först i soffan och sen även jag, så det var precis som vanligt. Ingen big deal alltså.

Idag har vi varit i fegen hos Eriks mormor och hela dagen har förflutit väldigt snabbt. Klockan är redan tjugo i tio och vi ska kolla på Batman. Jag ska göra mitt bästa för att inte somna i soffan, men jag kan inte garantera något. Vi insåg just att det är alldeles för sent för Batman. Det blir slö-tv istället.

Ny vecka imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0