Maj - here we come!

Maj. Det betyder att fyra månader av 2010 redan är borta. Men det gör inget, för maj kommer att bli en toppenmånad!

Maj började redan bra igår. Erik skulle iväg hela dagen och hela kvällen med sina kompisar, så jag trodde att jag skulle sitta hemma och inte göra nåt. Men icke! Hela dagen spenderade jag med Elin. Precis som förr i tiden hade vi några timmars soffhäng. Väldigt mysigt!

På kvällen krokade jag systrarna ringborg med respektive, och vi satt på Harrys uteservering och hade det gott. Jag glömde att kolla hur det såg ut inne efter ombyggnationen, men det finns fler gånger att kolla det. Gick hem till Lynn en stund, men det blev inte särskilt sent.

I morse målade jag lite grejer till min hylla ute i solen och fick gjort en hel del annat småpill för att sen gå på kalas för Eriks syskonbarn. Våra presenter gjorde succé, och särskilt glad blev Evelina av de 2kg kexchoklad som Erik vann på Liseberg igår. Inte en enda fick jag, men det kanske var lika bra... Efter ett fikakalas så har jag nog fyllt min sockerkvot för den här veckan! På pappret alltså, jag ska glufsa i mig lite gott och blandat sen för att ytterligare spä på sockerchocken. Mums!

Erik är återigen iväg på kurs, och jag tänkte ta tag i en skoluppgift ikväll och få färdigt den. På torsdag ska jag åka till Berlin, så då finns ingen tid kvar att göra skoluppgifter på! Blir skönt med en kortvecka. Jobb på måndag, tisdag och onsdag - sen semester!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker inte att du är jätteduktig på att uppdatera, det tycker jag faktiskt inte...

2010-05-27 @ 18:34:03
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0